شبیه سازی های درایو های الکتریکی

شبیه سازی های درایو های الکتریکی

در این وبلاگ می توانید شبیه سازی درایو های الکتریکی را دریافت نمایید
شبیه سازی های درایو های الکتریکی

شبیه سازی های درایو های الکتریکی

در این وبلاگ می توانید شبیه سازی درایو های الکتریکی را دریافت نمایید

معرفی محصولات کاربردی در بحث اینورتر

کنترل دور های سری جنرال VX40با میکروکنترلر قدرتمند 32بیتی بصورت حلقه باز قابلیت استفاده در اکثر صنایع می باشند. کنترل سرعت در مدهای SVCو SVPWMبا قابلیت کنترل سرعت موتور های آسنکرون بدون انکودر می باشند. این درایو ها در رنج وسیع توان از 4kWتا 500kWتولید می شود

کاتالوگ کامل اینورتر پرتو صنعت سری VX40


کاتالوگ راه اندازی آسان اینورتر پرتو صنعت سری VX40

تنظیمات مربوط به یک الکتروموتور 2.5 کیلووات

معرفی محصولات کاربردی در بحث کیفیت توان

پاور آنالیزر تابلویی :

پاور آنالیزور ها دستگاههای هستند که مقادیر ولتاژ و جریان ثبت می کنند از نمونه پاور آنالیزور های موجود می توان افرا ( تدبیر اندیش مشهد ) نام برد

  کاتالوگ این محصول را می توان از بخش زیر دانلود نمود :

کاتالوگ پاور انالیزرو افرا


ادرس سایت

نمونه دیگر 

کاتالوگ پاور انالیزور بهینه نیرو

ادرس سایت

50 آموزش استاندارد ها و تجهیزات بکار رفته در تولید تجهیزات روشنایی

بمنظور ساخت قطعات آلومینیومی بعنوان خنک کننده یا بدنه تجهیزت روشنایی نظیر پرژکتور ها و یا مهتابی های LED از دو روش اکسترود و دایکست استفاده می شود.

 

اکستروژن آلومینیوم

 

 فرایندی است که در اغلب موارد برای تولید پروفیل آلومینیوم یکدست و هم شکل استفاده می‌شود. با این روش می‌توان محصولاتی با کیفیت و با قیمت پایین تولید کرد. همچنین با کمک روش اکستروژن می‌توان قطعاتی باریک، توخالی و با درجه تحمل معین و خصوصیات مکانیکی مناسب تولید کرد.

 

آلومینیوم بخاطر داشتن خصوصیات و ویژگیهای بسیار خاص، رایج ترین متریال با قابلیت اکسترود شدن است و بر همین اساس پروفیلهای اکستروژن آلومینیوم در طراحی مبلمان، قطعات ماشین آلات، وسایل آشپزی، اتومبیلها، کشتیها، مخازن اکسیژن غواصی، لنز دوربینها، آسیابهای بادی، پنلهای خورشیدی و سایر کاربردها که تعدادشان بسیار زیاد است، کاربرد دارند.

 

قالبهای اکستروژن آلومینیوم

قالب اکستروژن آلومینیوم (دیسکهای فولادی) تقریباً در هر فرم و سایزی ساخته می‌شوند. برخی قالبها فلت یا تخت هستند در نتیجه به کمک آنها پروفیلهای فلت و تخت تولید می‌شوند. برخی قالب‌ها هم توخالی هستند در نتیجه پروفیلهایی که از آنها ساخته می‌شوند توخالی یا نیمه توخالی می‌باشند. در واقع در این نوع قالبها، یک بخش آن سوراخ یا حفره دارد که بیلت آلومینیومی با فشار از درون آن عبور داده می‌شود و بخش دیگر آن دورتادور پروفیل را می‌سازد.

 

اکستروژن آلومینیوم فرایندی است که طی آن بیلت آلومینیوم توسط دستگاه پرس به درون قالب با سطح مقطع مشخص وارد می‌گردد تا پروفیلهایی با قطر معین خارج شوند. کل این فرایند را به ۱۰ مرحله تقسیم کرده‌ایم که همراه با مراحل بعدی جهت تولید در ابعاد و اندازه‌های مورد نیاز مشتری در این مطلب توضیح داده شده‌اند.

 

 

دایکست آلومینیوم

دایکست یا ریخته گری آلومینیوم (Aluminum Die Casting) یک فرآیند شکل دهی فلز است که امکان ایجاد قطعات پیچیده آلومینیومی را فراهم می کند. شمش های آلیاژ آلومینیوم تا زمانی که کاملاً مذاب شوند تا دمای بسیار بالا گرم می شوند.

 

آلومینیوم مایع تحت فشار بالا به داخل حفره قالب فولادی که به عنوان قالب نیز شناخته می شود تزریق می شود. قالب از دو نیمه تشکیل شده است و پس از جامد شدن آلومینیوم مذاب، آنها را جدا می کنند تا قسمت آلومینیومی ریخته گری نمایان شود.